Measure and move forward
Zoeken MENU

Customer Experience

De Corona periode heeft ons een nieuwe sociale afstand opgeleverd, waar niet altijd goed mee te werken is. Echter leidt dit in de praktijk nooit tot problemen en heeft iedereen begrip voor elkaars situatie. De basis regel, blijf thuis wanneer je klachten hebt, is echter een regel die nergens geschonden wordt voor het bedwingen van het Virus.

Nu we weer onze klanten mogen bezoeken krijgen we veel positieve opmerkingen over de service enquête en het verbeteren van onze kwaliteit van de service. Standaard gaan we vanaf heden altijd het installatie registratie nummer van de klant op het kalibratiecertificaat vermelden. Zowel op het certificaat als in de naamgeving van het kalibratiedocument, waardoor het beheer van de verschillende documenten voor de klant eenvoudiger wordt gemaakt. Het is opmerkelijk dat deze kleine aanpassing door vele bedrijven gewenst is en voor ons een kleine aanpassing is, echter is het nooit eerder structureel aangepast.
 

reparatie aanmelden

Tevens krijgen wij opmerking over de voorliggende periode, waaruit blijkt dat het zinvol is de klant naar haar mening te vragen zodat we kunnen leren uit het verleden en ons structureel kunnen verbeteren en wij processen dienen te bewaken.

Het aanmelden van een reparatie via de website moet nog inslijten bij onze klanten die gewend zijn de telefoon te pakken of een mail te sturen. Natuurlijk reageren we nog steeds op deze meldingen, maar het is voor de klant en ons efficiënter om de meldingen via de website te laten verlopen.
Via de website kunt u de service-aanvraag zo volledig mogelijk beschrijven en de gewenste contactmethode opgeven. Dit biedt Technex de mogelijkheid om snel en met inzicht en kennis te reageren op de wijze die de klant wenst. Tevens wordt de mogelijkheid geboden om in urgente gevallen telefonisch contact op te nemen met de Service manager, deze zal na het  ontvangen van formulier ‘Aanvraag Service’ nog beter kunnen inspelen op de urgentie van de klant..

Technex ziet Customer Experience  als een kans om onderscheidend te kunnen zijn in de markt. “Gewoon” goede service verlenen is niet langer genoeg, daarom investeert Technex in Service.
 

Customer service vs. customer experience

Customer service is het reeds bestaande contact tussen Technex en u als klant. Customer Experience is breder; dit gaat om de totale ervaring die een klant heeft met een bedrijf. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het websitebezoek, informatie verstrekking per telefoon, het gebruik van het product, maar ook aan informatie in de handleiding en op de factuur. De Service afdeling van Technex wil beter inspelen op de verwachting van de klant. Dit kan door beter informatie te delen, gestructureerde afhandeling en inspelen op de verwachtingen van de klant, die de klant zelf aan kan geven.
 
 

Sparren?

Wilt u met Rob van Leeuwen sparren over de Service Experience van Technex? Neem dan contact met hem op: 06-51783495 of

We komen graag weer op bezoek
We komen graag weer op bezoek

Wij werken o.a. voor

Meer informatie?

Heeft u vragen? Onze productspecialisten helpen u graag.

Stel ons een vraag