• Logo Technex
  • PRODUCTEN
    • Thermische Analyse
      • DEA 288 Ionic
      • DIL 402 Expedis Select
      • DMA Eplexor 500
      • DSC 214 Polyma
      • Evolved Gas Analysis
      • Evolved Gas Analysis
      • Fire Testing Solutions
      • HFM 446 Lambda
      • Kinexus Pro
      • LFA 467 HT
      • Rosand RH7
      • STA 449 F3 Jupiter
      • TG 209 F1 Libra
    • Materiaalbeproeving
      • Binder CO2 Incubatoren
      • Binder Constante Klimaatkamers
      • Binder Droogovens
      • Binder ULT Vriezers
      • Draagbare Krachtopnemers
      • Lloyd LD Series
      • Lloyd SL Series
      • Lloyd TA Series
      • Motorized Test Stands
      • Nexygen Software
      • RDM Test Equipment
    • Spuitgiet Optimalisatie
      • BlueLine Hardware
      • FillControl en Sensoren
      • MeltFloW @on
      • MeltFloW Basic
      • PETFloW
    • Life Science
      • Dynamische oppervlaktespanningsmeter
      • KSV NIMA Langmuir
      • Multi-Parametric Surface Plasmon Resonance (MP-SPR)
      • Norgen
      • Optische Differential Scanning Calorimetry (DSC)
      • QCM-D X1 single channel
      • QCM-D X4 4 channels
    • Nano & Micro Technologie
      • Biolin Oppervlaktespanning
      • Hot & Cool Stage
      • KSV NIMA Dip Coater
      • KSV NIMA Langmuir
      • Optische Differential Scanning Calorimetry (DSC)
      • SITA Reinheidsmeter
      • SITA Schuimtester
      • SITA SurfaSpector
    • Service
      • Aftersales Enquete
      • Installatie, Kalibratie en Reparatie
      • Service Aanvraag
  • Nieuws
    • maninblauwpakProces Optimalisatie bij Spuitgieten
    • afval_kleinWhy the Recycling Industry Benefits from the Use of Thermal Analysis
    • vergrootglas_klein5 Reasons Why To Use DSC and TGA for Testing Pharmaceuticals
    • Schermafbeelding 2021-01-25 om 23.57.23
    • Schermafbeelding 2021-01-25 om 23.57.23
    • Schermafbeelding 2021-01-25 om 23.57.23
    • Technex nieuws
  • CONTACT
  • MENU
      • Producten
        • Thermische Analyse
          • DEA 288 Ionic
          • DIL 402 Expedis Select
          • DMA Eplexor 500
          • DSC 214 Polyma
          • Evolved Gas Analysis
          • Evolved Gas Analysis
          • Fire Testing Solutions
          • HFM 446 Lambda
          • Kinexus Pro
          • LFA 467 HT
          • Rosand RH7
          • STA 449 F3 Jupiter
          • TG 209 F1 Libra
        • Materiaalbeproeving
          • Binder CO2 Incubatoren
          • Binder Constante Klimaatkamers
          • Binder Droogovens
          • Binder ULT Vriezers
          • Draagbare Krachtopnemers
          • Lloyd LD Series
          • Lloyd SL Series
          • Lloyd TA Series
          • Motorized Test Stands
          • Nexygen Software
          • RDM Test Equipment
        • Spuitgiet Optimalisatie
          • BlueLine Hardware
          • FillControl en Sensoren
          • MeltFloW @on
          • MeltFloW Basic
          • PETFloW
        • Life Science
          • Dynamische oppervlaktespanningsmeter
          • KSV NIMA Langmuir
          • Multi-Parametric Surface Plasmon Resonance (MP-SPR)
          • Norgen
          • Optische Differential Scanning Calorimetry (DSC)
          • QCM-D X1 single channel
          • QCM-D X4 4 channels
        • Nano & Micro Technologie
          • Biolin Oppervlaktespanning
          • Hot & Cool Stage
          • KSV NIMA Dip Coater
          • KSV NIMA Langmuir
          • Optische Differential Scanning Calorimetry (DSC)
          • SITA Reinheidsmeter
          • SITA Schuimtester
          • SITA SurfaSpector
        • Service
          • Aftersales Enquete
          • Installatie, Kalibratie en Reparatie
          • Service Aanvraag
      • Leveranciers
        • Attension
        • AW Sensors
        • Binder
        • Bionavis
        • Chatillon
        • Davinor
        • Dimatec
        • Galdabini
        • Izon
        • Karg
        • KSV NIMA
        • Linkam
        • Lloyd Instruments
        • Netzsch
        • Norgen Biotek
        • Precisa
        • Priamus
        • RDM Test Equipment
        • Sita Messtechnik
      • Nieuws
        • maninblauwpakProces Optimalisatie bij Spuitgieten
        • afval_kleinWhy the Recycling Industry Benefits from the Use of Thermal Analysis
        • vergrootglas_klein5 Reasons Why To Use DSC and TGA for Testing Pharmaceuticals
        • Schermafbeelding 2021-01-25 om 23.57.23
        • Schermafbeelding 2021-01-25 om 23.57.23
        • Schermafbeelding 2021-01-25 om 23.57.23
        • Technex nieuws
      • Vacatures
        • Sales- en Productmanager Life Sciences m/vBen jij klantgericht, een echte relatiebeheerder met een technisch hart en bovengemiddelde interesse in industriële meetapparatuur én laboratoriuminstrumenten (fijnmechanisch)? Dan is dit een mooie baan voor jou!
        • Sales- en Productmanager Life Sciences m/vBen jij klantgericht, een echte relatiebeheerder met een technisch hart en bovengemiddelde interesse in industriële meetapparatuur én laboratoriuminstrumenten (fijnmechanisch)? Dan is dit een mooie baan voor jou!
        • Service Engineer M/VBen jij klantgericht, een echte relatiebeheerder met een technisch hart en bovengemiddelde interesse in industriële meetapparatuur én laboratoriuminstrumenten (fijnmechanisch)? Dan is dit een mooie baan voor jou!
      • Over ons
        • over ons banner TemplateOver onsTyperend voor onze organisatie is de slogan Measure and Move Forward! Technex te Wormerveer is een ambitieuze en gedreven organisatie en specialist op het gebied van geavanceerde industriële test & meetapparatuur en laboratoriuminstrumenten. Als één van de belangrijkste importeurs van o.a. Thermische Analyse, Mechanische Beproevings- en Testinstrumenten en Spuitgietoptimalisatie apparatuur is het bedrijf een professionele en klantgerichte partner voor een grote diversiteit aan klanten, zowel MKB, multinationals en onderzoeksinstellingen en universiteiten in de Benelux.
      • Contact & Service
        • Service-header-700×200Contact
        • Header afbeelding TechnexService aanvraag
        • Spuitgiet-Optimalisatie-header-700×200Service Enquete

Technex Customer Experience

houd afstand hesje

De Corona periode heeft ons een nieuwe sociale afstand opgeleverd, waar niet altijd goed mee te werken is. Echter leidt dit in de praktijk nooit tot problemen en heeft iedereen begrip voor elkaars situatie. De basis regel, blijf thuis wanneer je klachten hebt, is echter een regel die nergens geschonden wordt voor het bedwingen van het Virus.

Nu we weer onze klanten mogen bezoeken krijgen we veel positieve opmerkingen over de service enquête en het verbeteren van onze kwaliteit van de service. Standaard gaan we vanaf heden altijd het installatie registratie nummer van de klant op het kalibratiecertificaat vermelden. Zowel op het certificaat als in de naamgeving van het kalibratiedocument, waardoor het beheer van de verschillende documenten voor de klant eenvoudiger wordt gemaakt. Het is opmerkelijk dat deze kleine aanpassing door vele bedrijven gewenst is en voor ons een kleine aanpassing is, echter is het nooit eerder structureel aangepast.

Tevens krijgen wij commentaren van voorliggende periode, waaruit blijkt dat het zinvol is de klant naar haar mening te vragen zodat we kunnen leren uit het verleden en ons structureel kunnen verbeteren en processen dienen te bewaken.

Het aanmelden van een reparatie via de website moet nog inslijten bij onze klanten die gewend zijn de telefoon te pakken of een mail te sturen. Natuurlijk reageren we nog steeds op deze meldingen, maar het is voor de klant en ons efficiënter om de meldingen via de website te laten verlopen.

Via de website kunt u de service-aanvraag zo volledig mogelijk beschrijven en de gewenste contactmethode opgeven. Dit biedt Technex de mogelijkheid om snel en met inzicht en kennis te reageren op de wijze die de klant wenst. Tevens wordt de mogelijkheid geboden om in urgente gevallen telefonisch contact op te nemen met de Service manager, deze zal na het  ontvangen van formulier ‘Aanvraag Service’ nog beter kunnen inspelen op de urgentie van de klant..

Technex ziet Customer Experience  als een kans om onderscheidend te kunnen zijn in de markt. “Gewoon” goede service verlenen is niet langer genoeg, daarom investeert Technex in Service.

Wat is customer service en customer experience?

Customer service is het reeds bestaande contact tussen Technex en u als klant. Customer Experience is breder; dit gaat om de totale ervaring die een klant heeft met een bedrijf. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het websitebezoek, informatie verstrekking per telefoon, het gebruik van het product, maar ook aan informatie in de handleiding en op de factuur. De Service afdeling van Technex wil beter inspelen op de verwachting van de klant. Dit kan door beter informatie te delen, gestructureerde afhandeling en inspelen op de verwachtingen van de klant, die de klant zelf aan kan geven.

Sparren?

Wilt u met Rob van Leeuwen sparren over de Service Experience van Technex? Neem dan contact met hem op: 06-51783495 of rvleeuwen@technex.nl
 

bezoek

We komen graag weer op bezoek.

Lees meer
Contact

Contact

Industrieweg 35 1521 NE Wormerveer Nederland info@technex.nl +31 (0)75 647 45 67

Handige links

Producten Service aanvraag Service Enquete Contact

Helpful links

Over ons Nieuws

Connect hier met ons

Copyright Technex 2021 | Colofon | Privacy en cookies | Contact Onderdeel van de Way Group